dijous, 12 de novembre del 2009

ELS ALUMNES DE LA CLASSE DEL VENT - 3r, APRENEN METEOROLOGIA

DILLUNS 10 DE NOVEMBRE DEL 2009

Amb l'opinio dels nens i nenes de tercer, inaugurem el bloc de meteorologia. Va ser molt interessant perquè tot i sabent moltes coses del temps, tenien moltes ganes d'aprendre coses noves.

LA NOSTRA OPINIÓ
El 9 de novembre vam anar al segon pavelló a que l’Anna Domingo ens expliques coses de meteorologia. Vam anar a veure la gàbia de meteorologia. Primer ens va ensenyar tots els aparells que hi havien com l’anemòmetre, el pluviòmetre, el termòmetre, el baròmetre i d’hidròmetre.Ens va dir els noms dels aparells que eren molt rars i divertits.Tot eren aparells ben estranys per nosaltres i ens vam anar amb les butxaques plenes de coses extraordinàries.Ens va explicar coses del temps, ens va explicar que per saber la direcció del vent sempre has de mirar la cua del gat del penell de l’escola.Era divertit escoltar coses que no sabíem.El que més ens va agradar va ser l’anemòmetre que serveix per mesurar la quantitat de vent que bufa. No sabia que pogués rodar tan ràpid.Jo vaig pensar com podien existir aparells tan estranys.A mi em va agradar molt perquè vaig aprendre moltes coses del temps atmosfèric.En general em va agradar tot però el que més, va ser veure la gàbia per dintre. Em vaig quedar fascinada.
Classe del VENT tercer de Primària